По-перше, японський хетчбек може похвалитися довжелезним переліком базового обладнання, за яке у конкурентів доведеться сплатити чималі кошти, по-друге, Yaris оснащено сучасним 1,5-літровим бензиновим мотором на 110 к.с. З цим двигуном, компактний хетчбек витрачає на розгін з 0 до 100 км/год всього 10 секунд, що є досить непоганим показником для європейського В-класу. По-третє, новачок став значно краще виглядати. Нові світлодіодні фари та гострі грані кузова додають новому Yaris спортивного шарму.
Повертаючись до теми двигунів слід окремо зупинитися на економічних та екологічних характеристиках 1,5-літрового силового агрегату. Працюючи разом з CVT коробкою передач, бензиновий мотор на 12% ефективніший за свого 1,3-літрового попередника. Згодом до двигуна планується приєднати гібридну силову установку, яка дозолить отримати більшу потужність при мінімальній витраті пального. В топовому варіанті цей двигун отримає турбонаддув, забезпечивши зріст потужності до позначці в 210 к.с. Оснащення хетчбека сучасними системами безпеки та комфорту сприяло підвищенню цін на автомобіль. Так до бази увійшли система Sense, яка попереджує водія про відхилення від заданої траєкторії, система екстреного гальмування, автоматичне вмикання дальнього світла та можливість розпізнавання дорожніх знаків.
В інтер’єрі відбулися очікувані зміни в якості та різноманітності матеріалів обробки. Панель приладів переглянуто в бік впровадження цифрових технологій. В центральній частині торпедо встановлений 4,2-дюймовий монітор з сенсорним управлінням функціями, а під ним розташовано блок керування кліматичною установкою.
В Європі найдешевший варіант Toyota Yaris оцінено в 15 тисяч, а найдорожчий коштуватиме біля 20 тисяч євро. Український прайс на новий Yaris буде залежати від бажання офіційного дилера просувати компактну модель на вітчизняному ринку…